6 sep. 2011

En vanlig sketen onsdagskväll

Jag behöver någon som inte behöver vara behövd.
Jag behöver någon som inte behöver mig.

Vill inte vara otacksam
och är det inte heller
jag är Tacksam!

Så många som vill finnas för mig när de tror att jag behöver dem.
Så många som söker kontakt när de behöver ngn

Men en vanlig sketen onsdagskväll
när allt är trist
när allt är bara vardag
när jag bara är ensam
och less

Var finns de då!

Kanske behöver jag någon som mest när jag inte behöver någon!
Kanske behöver jag någon som inte behöver mig!

Självklart speglar min upplevelse mig.
Finns jag när ingen behöver mig?
Finns jag när jag inte behöver någon?

Kan jag bara vara i mötet med någon
En vanlig sketen onsdagskväll!

Kan jag bara vara
En vanlig sketen onsdagskväll!

Kan jag bara finnas
en vanlig sketen onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar