8 juli 2011

Redan på Morgonen

Jag vill börja med att tala om att detta är en erotisk novell, så vet du.
Välkommen att läsa om du vill, jag tycker den är vacker =)

Jag vaknade tidigt som vanligt, kände din värme stråla mot mig där du låg naken intill mig. Jag ger dig en försiktig puss på kinden och du ler mot mig i sömnen och sträcker ut handen mot mig. Jag för din hand till min kind och pussar den innan jag reser mig upp ur sängen. Jag går naken ut i köket och gör frukost till oss. Kokar kaffe, gröt och ett par ägg… dukar fram på en bricka där jag fyller två glas med apelsinjuice.


Så smyger jag in till dig igen, kryper ner intill och kramar och smeker dig vaken, du vänder dig mot mig och möter min omfamning, öppnar dina ögon och tittar lyckligt på mig med fullt av Kärlek i dina ögon. Och redan då när jag känner hur vi möts i Kärleken och säger ”Go-morgon” till varandra känner jag hur jag får stånd. Du känner det också och jag hör hur du andas tyngre, hur lusten väcks i dig. Vi kysser varandra djupt, länge,  först trevande sedan hetare och mera krävande. Våra händer smeker huden på varandras ryggar, ner mot stjärtens rundningar.  Jag glider ner mot din hals och nafsar försiktigt och jag hör hur du flämtar till och känner hur du ryser i vällust hela du, samtidigt som dina naglar river mig på ryggen och föder samma vällustiga rysning och flämtning i mig. Så backar vi lite låter våra händer smeka varandra med lätta beröringar omväxlande med försiktiga klösningar med naglarna, på armar, axlar, i armveck, längs sidorna. Vår puls slår nästan hörbart och vi andas båda tungt.

Så reser jag mig på armarna och låter mina läppar och min tunga vandra över din kropp, i halsgropen, upp mot örat, nafsar i din axel, låter tungan glida ner längs din arm och pussar dig försiktigt i armvecket, vandrar vidare ner mot handleden, kysser dig i handflatan, och pussar sedan varje fingertopp innan jag låter tungan glida upp och ner längs varje finger, djupt in i mellanrummen mellan dom. Så kysser och slickar jag längs din sida från höftbenskammen och upp mot ditt ena bröst, där låter jag tungan slicka längs dess rundning, varv på varv, mindre och mindre cirklar tills jag når vårtgården Jag låter min mun omsluta hela vårtgården, tungan leka med din styva bröstvårta, släpper bröstet för att låta mitt långa hår smeka det innan jag låter mina läppar omsluta bröstvårtan, biter försiktigt i den och hör din lustfyllda flämtning, och ett litet gny som kommer över dina läppar. Jag kysser din andra bröstvårta hård och suger på den en stund, innan jag tar din hand och drar dig upp ur sängen.

Vi möts i en lång varm naken omfamning med min styva kuk mot håret på din fitta, innan vi tar på oss våra morgonrockar och bär ut frukosten i trådgården. På vår blomsteräng blommar blåklockor och malvor  i det höga gräset bredvid trädgårdsbordet där vi sitter i förmiddagssolen och delar vår frukost. Vi pratar och ser på varandra med blickar fyllda med Kärlek. Åh Gud vad jag är Tacksam för dig! Åh Gud vad jag Älskar dig!

När vi avnjutit vår frukost och druckit ur kaffet tar du min hand, samtidigt som du tittar mig djupt i ögonen, du låter din hand smeka uppför min arm, smeker mig på kinden. Så reser du dig upp lutar dig mot mig och kysser mig djupt, våra tungor brottas hungrigt med varandra. Med en lekfull blick tar du min hand och manar mig att resa mig ur stolen. Du löser upp min morgonrock lägger den på gräset och säger åt mig att lägga mig på den. Så löser du upp din morgonrock och tar av den, jag njuter av att se dig naken i solen. Du säger åt mig att vända mig på mage och sätter dig gränsle över mina lår. Du tar en hårsnodd och sätter upp mitt långa hår så du får tillträde till min nacke där placerar du din tungspets, leker och kittlar med den, ner mot sidorna, för att sedan kyssa och nafsa i min nacke. Jag ryser och börjar åter andas tungt och jag hör hur din andning också blir tyngre av att höra min lust. Jag styvnar igen.

Du sätter dig upp och låter dina händer smeka min rygg med lätta strykningar, längs ryggraden, längs sidorna, upp över skuldror och axlar och ner längs armarna. Jag ryser och det känns som hela huden på min rygg sträcker sig mot dina händer, längtar efter din beröring. Så lyfter du dina händer en bit och jag kan känna hur du smeker mig ovanför min hud, jag känner hur du smeker det energifält som omger mig, vet var dina händer befinner sig trots att de inte rör mig. Jag känner hur jag blir varm i magen, som en boll av värme som strålar ut i hela kroppen. Plötsligt så drar du med dina naglar längs mina sidor och jag skriker till av nästan outhärdlig vällust, får anstränga mig för att stanna i det och njuta, så oerhört nära gränsen när njutningen blir outhärdlig och i stället för mycket. Så låter du dina läppar mjukt beröra min rygg, samtidigt som ditt länga hår följer efter, vart enda hårstrå på min kropp sträcker sig mot dig och jag stönar hörbart nu. När du biter mig precis där halsen övergår i axeln kan jag inte hålla tillbaka ett skrik och jag får kämpa för att inte vända mig om och kasta mig över dig. Du känner att jag har nått en gräns, försiktigt stryker du mig över ryggen igen några gånger innan du reser dig upp. Jag vänder mig om och möter din Lekfulla , Lustfyllda blick fylld av Kärlek. ”Gud så skönt!” säger jag.

En stund så står du och tittar på mig, smeker min kropp med din blick, ser på mitt styva stånd, låter min andning och även din dämpas lite, sen räcker du mig handen och jag reser mig upp. Mitt på gräset står vi nakna i solen och omfamnar varandra länge, sen ger vi varandra en snabb puss innan vi tar på oss morgonrockarna och  tar ännu en kopp kaffe. Så samlar vi ihop frukosten och går in och diskar undan. Jag plockar undan gårdagens disk fån diskstället medan du kranar upp vatten och diskar, jag njuter av att vara nära dig och ger dig lätta beröringar då jag sträcker mig förbi dig för att ställa in något i ett skåp. Vi står i köket och pratar om vad vi ska ha till middag. Sen omfamnar vi varandra igen, står länge och håller om varandra medan vi andas i takt. Min kuk trycker mot din mage under morgonrockarna och det får vara så, vi känner den båda och vet att vi när vi vill kan gripa tag i lusten igen, men vi har ingen brådska.

När vi kramats i säkert 10-15 minuter så kysser jag dig försiktigt, nafsar efter dina läppar, du svarar och så börjar en allt vildare lek, tänderna slår mot varandra, munnarna öppnas och tungorna börjar prövande leka tafatt. Så för jag upp en hand i din nacke och trycker mina läppar hårt mot dig i en krävande kyss, tungan möter din tunga långt in i din mun, jag för in ett lår mellan dina ben och trycker det hårt mot ditt sköte, fortfarande med morgonrockarna på , du stönar högt. Samtidigt som vi kysser varandra djupt och innerligt börjar jag stöta mitt kön mot din höft, mitt lår mot ditt kön, mina ena hand håller dig hårt mot mig vid dina skuldror, den andra handen i din svank trycker dig mot mitt lår i långsamma rytmiska stötar, vi stönar båda högt. Jag för ner båda händerna till dina skinkor, du greppar om min bakdel, vi avslutar kyssen och med blickarna djupt i varandras ögon, halvöppna munnar trycker vi rytmiskt våra kön mot varandras kroppar där under morgonrockarna. Det blir nästan outhärdligt att möta lusten i varandras blickar, men så underbart att göra det, vi kämpar emot impulsen att vända bort blicken och gå in i vår egen njutning. Så trycker jag dig hårt mot en vägg, du skiljer dina ben åt och jag gnider mitt kön hårt mot ditt, jag nafsar dig på halsen och du gnyr av vällust och slår dina ben om min midja, Mina händer greppar om din sköna bakdel, stöttar dig och håller dig uppe. Så hör jag hur dina flämtningar blir allt hetsigare och jag tar ett steg tillbaka, lossar dina ben om min midja och du glider ner på golvet sittande med ryggen mot väggen, alldeles rosig av lust, flämtande, och din blick i min säger ”Gud vad du är Underbar!” Du skulle kunna kasta dig över mig nu, men du vet att det kommer mera, att vi när som helst kan kliva ut i lusten igen och låta oss föras med.

Det fanns en del saker vi behövde inhandla inför middagen så vi klädde oss och gav oss iväg till affären, hela tiden med små förstulna beröringar, och en och annan puss. Åter hemma började jag laga maten medan du plockade i hemmet. Då du gick förbi mig stannade du till och kysste mig i nacken, slog armarna om mig och kramade mig bakifrån eller bara snuddade mig med din hand, varje gång gick en rysning genom min kropp. Vi avnjöt middagen tillsammans, hela tiden växlande dessa Kärleksfulla blickar, våra händer sökte sig till varandra gång på gång, smeksamma beröringar. Vi började mata varandra, vi hade ju ändå mer fokus på varandra än på maten. Middagen tog tid, och vad det smakade har jag ingen aning om, men en fantastisk måltid var det.

När vi ”tröttnat på” att äta tar du min hand och drar med mig till sovrummet. Du börjar knäppa upp min skjorta knapp för knapp och låter dina kyssar följa avklädningen på vägen. Snart är hela min överkropp tillgänglig, och du smeker mig med dina varsamma fingrar, du leker i håret på mitt bröst, river mig längs sidorna med dina naglar, så kysser du mig i halsgropen och vidare ner till min ena bröstvårta, du slickar försiktigt på den, nafsar i den, suger dig fast i en sugande kyss. Min andning är åter tung och jag hör hur min lust drar dig med sig, vi andas i takt, allt hetsigare. Din ena hand smeker mig på ryggen under skjortan, ibland mjukt och ibland river du mig med dina naglar. Du låter dina läppar och din tunga leta sig neråt, kysser min sida, leker med tungan i min navel, samtidigt som dina händer knäpper upp mina jeans. Så tar du av mig mina kläder och puttar mig bakåt på sängen. Du klär av dig själv och sätter dig sedan åter gränsle över mina lår. Igen låter du dina läppar vandra över min bröstkorg, min hals, mina bröstvårtor, följda av dina ömsom smekande ömsom lätt rivande händer, sakta ner mot magen och naveln. Så biter du försiktigt i höftbenskammen, samtidigt som dina naglar klöser mig neråt låren. Du ignorerar min styva kuk och  börjar istället ägna dig åt mina fötter. Tar dem en och en och kysser mina fotsulor, jag flämtar till när du biter mig precis framför hälen på den mjuka delen av fotsulan, det känns i mitt  kön. Du kysser mina tår, leker med tungan mellan dem, suger på dom  och hela tiden känns det som det är mitt stånd du suger på. Så låter du dina läppar och händer vandra uppåt nafsade mig i mina knäskålar samtidigt som du river mig på låren med dina naglar, och min andning blir allt djupare. Dina läppar letar sig outhärdligt sakta upp längs insidan av mina lår, för att sedan landa med kyssar i mina ljumskar. Kyssar som nästan får mig att skrika av lust.

Så sätter du dig på huk mellan mina ben. Tittar mig Kärleksfullt in i mina ögon och jag känner din ena hand mjukt omsluta min hårda lem, du kramar försiktigt medan du håller handen stilla den andra handen smyger sig ner och stryker försiktigt över min pung. Samtidigt som du kramar hårdare med ena handen om mitt ”skaft” låter du naglarna rispa min pung, Och jag tappar nästan sansen men tvingar mig att hålla kvar din blick och låta dig möta min njutning. Alltjämt med ögonkontakt börjar du sakta runka min kuk, du tittar lyckligt in i min av njutning fyllda blick medan du sakta kramar mitt stånd upp och ner, varje gång du närmar dig kanten av ollonet flämtar jag till med ett vällustigt stön. Så släpper du plötsligt taget  och böjer dig fram och placerar en puss på mitt ollon, en puss som får ilningar att rusa längs min ryggrad. Sen lägger du dig bredvid mig och tittar på mig medan min andning åter lugnar ner sig. I dina ögon ser jag din fullständiga lycka över det fina kärleksfulla och lustfyllda som vi delar.

Jag vänder mig tacksamt mot dig och vi möts i en varm omfamning.  Så sätter jag mig mellan dina ben, böjer mig fram och kysser din hals, jag hör hur du stönar till när mitt hårda kön snuddar ditt. Jag kysser och bitter dig på axlarna och hör hur du flämtar vid varje beröring. Jag låter min läppar leta sig ner längs din arm för att leka med tungan i ditt armveck. Du skälver till vid min tungas beröring. Så vänder jag mig mot sidan av dit bröst, kysser dig där  och låter kyssarna vandra neråt midjan, dina händer griper tag i mitt hår, du måste ha någonstans att göra av dem. Sedan låter jag min mun vandra över din mage, för att slicka dig runt naveln, mjukt och försiktigt, du stönar till och jag känner hur du griper hårdare i mitt hår när jag leker med tungan i din navel. Så vänder jag åter uppåt, lägger mig ner och trycker min mage mot din fitta, medan jag slickar ditt ena bröst runt om, mitt  hår faller över din bröstvårta. Du stönar allt mer högljutt och trycker dig rytmiskt med skötet mot min mage, så biter jag försiktigt i din bröstvårta och jag hör hur du gnyr. Jag låter min mage möta dina rytmiska rörelser, vi trycker oss mot varandra i vild lust. Så sätter jag mig på huk tittar i dina ögon och möter lusten där samtidigt som jag låter mina naglar följa insidan av låren upp mot ditt sköte. Du vrider dig under mina fingrar men stannar kvar i blicken i din lust. Så böjer jag mig fram och slickar dina  ljumskar uppifrån och ner, jag hör hur du stönar högt, jag blåser på ditt kön innan jag biter dig på insidan av låret. Åter kysser jag dina ljumskar och märker hur du sträcker din fitta mot min mun, du flämtar till när jag kysser ditt blygdben precis ovanför din skåra, så låter jag min mun glida ner och suga in din klitoris mellan mina läppar, hela du skälver när du trycker fittan mot min mun. Jag låter tungan leta sig neråt och smakar saften i ditt sköte, åter upp för att leka med tungspetsen på din styva lustknopp. Jag hör att du är nära nu, och när jag kysser din klitoris hungrigt samtidigt som tungan spelar på den kommer du i en häftig orgasm. Du skriker ut din lust och vrider dig hit och dit medan jag fortsätter att kyssa ditt kön.

Så låter jag dig vila medan jag fångar din lyckliga blick, jag flyttar mig närmare och låter min kuk nosa i din fitta, hela tiden med blicken fästad i din. Jag ser varje beröring i dina ögon, hur du njuter av att känna mig buffa och leta efter öppningen till din kärleksgrotta. Så stönar vi båda till när jag finner öppningen, och med blicken i din glider jag ända in och stannar där. Jag låter mina händer smeka din mage dina sidor och dina bröst medan jag känner hur du kramar min kuk i takt med mina beröringar. Jag böjer mig fram och vi möts i trevande, sedan hetsigare kyss. Så reser jag mig på armarna och vi börjar röra oss mot varandra sakta med blickarna fästade i varandras. I ett allt hetsigare tempo stöter vi oss mot varandra hårdare. Vi stönar i takt och jag ser min lust avspeglas i dina ögon, ser din förväntan när du märker att jag närmar mig. Så går det för mig och med ett vrål och några kraftfulla stötar tömmer jag min säd i dig, du stönar högt och trycker dig mot mig ivrig att mjölka ur mig varje droppe. Jag faller över dig och fortsätter att röra min fortfarande styva lem i dig, du möter mig med häftiga motjuck och vi möts i en kyss.

Vi vänder oss om så jag hamnar på rygg och du sätter dig gränsle över min ännu styva kuk. Nu fortsätter du ritten och jag möter dig med kraftiga stötar. Du rör dig upp och ner, framåt och bakåt och i sidled och jag ser i din blick att du åter är på väg. Jag möter dig i din ritt och  ser att du närmar dig, försöker knuffa dig över gränsen i varje stöt, du stönar allt högre, och så skriker du ut din orgasm samtidigt som din fitta kramar min lem hårt. Jag fortsätter att stöta i dig och du skriker till för varje stöt. Lycklig faller du över mig och vi vänder oss på sidan i en varm andfådd omfamning, vi håller om varandra hårt med våra armar, dina ben kramar om mina höfter och din fitta kramar min kuk. Vi ligger stilla och känner hur våra hjärtan slår i takt, hör vår andning sakta lugna ner sig. Vi pussas lite och ligger sedan en lång stund och tittar in i varandras lyckliga ögon, uppfyllda av Kärlek.

6 kommentarer:

  1. Väldigt bra skrivet och underbart innehåll! Tack!

    SvaraRadera
  2. KRAM SIGGE - ser bara Glada vänner idag..
    Kopierar här in min lilla "Recension" som Du fick av mig i natt,i samband den exklusiva hedrande förhandsvisningen.. ♥ ♥ ♥

    TACK FÖR FÖRHANDSTITTEN :-)
    Käraste Sigge! Har inget att tillägga - allt låter Underbart, vad jag tyckte om är att Du fortsatte medan Din kvinna kommer, där faller många män, de tror att det är Grandi Finali när en kvinna kommer - för mig oc...h många kvinnor jag talat med genom åren - är den första orgasmen själva introt - och med en man som Du som har en förmåga att toppa upplevelsen - jag Då kan en Kvinna nå 7-8.e himmelen.. Jag måste erkänna att jag kan tillåta mig själv att blunda..
    Jag tyckte också om hur Du klart deklarerar hur skönt Du tycker det Är att bli föremålet för kvinnans smekningar och omsorger - nästan lite feminint i alla denna ångande berättelse ur ett maskulint perspektiv. Du har definitivt kontakt med såväl Din manliga som Kvinnliga sida. Jag tycker om hur Du skickligt och utan tvekan snärtar till med ord som Kuk och Fitta, rätt använt är det som en nypa Chili el Cayennepeppar. Jag gillar mat med sting.. :-) ♥

    En sak till: (inget att tillägga? :-) var det jag som sa det? )
    Du är inte styrd av Dina Genitalier utan kan låta säden vara en kittling en kraft framför ett behov som måste åtgärdas - Du talar om Lust och Möte och Din hårda längtande Kuk är bara en God vän i leken , en Vän Ni båda bejakar. Hade det varit min man hade jag dock låtit mig väl smaka av kans kuks ljuva sälta och jag kan inte låta bli att leka med en älskades hårda pulserande organ, känna den blodfyllda ådran och så, utforska med mun och läppar och girigt se om jag kan ta hela - så det saknade jag faktiskt lite skön FALLATIO..

    Men det ser jag fram i uppföljaren..

    Ni är hela tiden så Nära varandra – och det hela är mycket vackert, jag är glad att Ni kan känna den glädjen i varat – själv måste jag spetsa med ord och fantasier – då jag älskar mer med hjärna än vi kroppen, men det är ingen fara – vi är alla olika. Min far som varit en stor förförare berättade att det finns olika typer av kvinnor (säkert män också – men inget han inriktat sig på) där vissa erövrade han via talet, andra via emotion, och andra via de sinnliga beröringarna – det var säkert flera varianter – jag minns inte..

    Men om jag ska sätta ett betyg:
    Kroppslig närhet: Topp
    Samspel: Topp
    Poetiskt: VG
    Spirituellt: VG
    Dig som Älskare: JÄTTEBRA!!!
    SIGGE YOU ARE A STARFUCKER..

    Så Ta Nu Din underbara Quinna med storm – och jag hoppas att hon vill ÄTA upp Dig!
    Kram på handen (det andra vågar jag inte röra i Ditt tillstånd – vi är ju bara Vänner el Syster och Bror.)

    Puss

    SvaraRadera
  3. härligt--- och härlig recention av domi,, som qvinna kna man bara önska och drömma att få uppleva en sån man,... krammar i massor,,

    SvaraRadera
  4. Tack för en fantastisk beskrivning av vad alla borde få uppleva med sin partner...dina ord och bilder som de skapade är outsägligt vackra, sinnliga och intill outhärdlighet sköna! Det har tagit många år innan min inställning till det sinnliga fått blomma ut, men nu är jag här; med hela min själ, kropp och min älskade! Han har själv heller inte varit i sitt mest sinnliga förrän nu, med mig, och vår tacksamhet för vår gemenskap på så många plan (alla) är enorm!
    Dina ord gjorde gott, kändes i hela mitt väsen och sättet du formulerade dig på var på pricken så som jag känner i det mest intima mötet mellan två människor! Härligt att läsa, härligt att känna och härligt att jag fann din sida! Tack! <3 /Elisabeth <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow Tack Elisabeth!

      Så tacksam för att kunna ge dig detta!
      Hoppas du hittat den andra novellen, "Långhelg" hade varit kul att höra vad du tycker om den men inga krav.

      Sigge

      Radera
  5. Vilken Kärlek
    så bra du har skrivit fantastiskt det skulle alla behöva KÄRLEK MELLAN TVÅ KROPPAR

    Vilken stund !!! med Kärlek
    kraaam Solveig

    SvaraRadera