17 aug. 2012

Min Prins ♥ (av Annette Gustafsson)

Lånad av Annette Gustafsson

Dina ögon mot mig LER...
NÄR vi på varandra SER...
Jag försvinner in i din skimrande själ och ditt hjärta så varmt, fint och njutningsfullt..
åhhhh.... jag skälver jag ryser jag rörs och berörs av din närhet älskade..
att få VARA här med dig...
FÅR..BLOMMORNA att dansa av glädje...
MYGGORNA att surra sin sång av glädje och lycka...
TRÄDEN att följa med oss i rytmen av vår kärlekssång
JAG..
DU..
JA VI BÅDA skälver av VÄLBEHAG och LYCKA ♥♥
TIDEN står STILL i detta NU när vi ÄNTLIGEN funnit VARANDRA igen ♥♥
Jag smeker din kind där vi står i solens sken..
Du rör min hals ..
min mun...
mina ögon...
Du tittar mig djupt in i ögonen lyfter mitt ansikte mot dig och våra munnar smälts samman i den vackraste varmaste och kärleksfullaste kyss
VI LEVER..
VI ÄR..
VI NJUTER..
DU OCH JAG..
VI FINNS...
VI ÄR ÄR ÄR ÄR ÄR..
ETT ETT ETT ETT ♥♥♥
Vi befinner oss nu i det oändliga havet av KÄRLEK OCH LYCKA
ÄLSKADE..här vill jag stanna för evigt med dig..
DU ÄR JAG
JAG ÄR DU
VI ÄR ETT ♥♥♥♥
ÄLSKAR DIG
ÄLSKAR DIG
ÄLSKAR DIG....
DU SOM NÅNSTANS DÄR UTE FINNS
MIN SJÄLAFRÄNDE AV KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK ♥♥♥♥♥

[Annette Gustafsson]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar