21 dec. 2011

Långhelg

Jag vill börja med att tala om att detta är en erotisk novell, så vet du.
Välkommen att läsa om du vill, jag tycker den är vacker =)

Jag var egentligen ganska trött på män och sex, det var 3 år sedan jag separerat nu, i början nät-dejtade jag en hel del på olika dejtingsidor, men nu var jag trött på det. Jag hade träffat några män men blev alltid besviken, de flesta var väldigt sexfixerade, som det heter ”bara ute efter en sak”. Nog för att jag gillar sex men sex utan känslor och närhet, då får det hellre vara. Då har jag hellre sex med mig själv, jag hade införskaffat några ”leksaker” och kunde smeka mig till ljuvliga orgasmer med eller utan leksakerna.

Jag hade det bra själv. Två pojkar i tonåren som bodde hos mig utom varannan helg, en fin lägenhet, jobb som jag trivdes med, många vänner, fritidsintressen, en hund. Jag saknade inget och definitivt inte en självupptagen man som bara var intresserad av sitt och sina behov. Ja det skulle i så fall vara någon att dela vardagen med. Men det kändes som det skulle vara svårt att hitta.

Kanske var det ändå därför som jag fortsatte att vara medlem på en av de snällare dejtingsidorna. Det var där jag mötte Hans, en man som verkade trevlig, trygg och som inte var så självupptagen. Han intresserade sig för mitt, verkade omtänksam, var intresserad av livet och människor, hade samma humor som jag och samma drömmar om ett ganska enkelt liv materiellt men med desto mer närhet. Kort sagt han hade så många rätt att jag trots allt började drömma om en framtid tillsammans. Jag måste helt enkelt kolla vem han var.

Efter två veckor med först långa mejl och möten på chatten och sedan långa nattliga telefonsamtal varje dag så möttes vi. Jag hade som sagt inga stora förväntningar, det brukade ändå alltid vara något som var fel, men lite förväntansfullt nyfiken var jag allt. Han verkade ju så rätt!

Vi möttes i ett strövområde i närheten av där jag bodde, jag hade gått dit med hunden och var i god tid, så jag fick vänta en stund. Så såg jag honom komma. Shit! Han var inte bara så fin som på bilderna på nätet, han var ju toksnygg! Jag blev varm i hela kroppen, mitt bröst fylldes av ömhet och glädje och jag kände hur det hettade till mellan benen. Vi hälsade varandra med en kram, och vilken kram! Han kunde verkligen kramas. Det var en lång kram där vi båda verkligen kände hur den andre kändes. Vi gick en bit och satte oss sedan och åt vår medhavda fika vid en liten fin sjö. Hans var precis lika mysig i verkligheten som i telefon. Vi pratade om allt möjligt i ungefär en timmes tid innan vi skildes åt eftersom jag hade något annat inbokat. Under kvällen hade jag svårt att tänka på något annat än Hans, jag var nog lite kär.

Dagen efter ringde telefonen på eftermiddagen, det var Hans. –Jag är nog lite kär i dig, sa han. Jag tappade andan och kände hur hjärtat slog hårt och snabbt i bröstet, och åter kände jag hur jag blev fuktig mellan benen. Vad var detta! Jag som inte var intresserad av karlar och sex! –Hur vet du det? Frågade jag när jag åter kunde andas. –Därför att jag tänker på dig hela tiden. Jag kände hur hela jag blev varm, precis så var det ju för mig också. Båda var vi på jobbet så samtalet avslutades snabbt, men resten av dagen gick jag och sjöng för mig själv.

Veckan därpå inföll en långhelg, och vi hade vår andra dejt. Jag kom till Hans på onsdagskvällen, solen sken och det var ganska varmt. Hans frågade om jag ville ha en kopp te. Vi satt bredvid varandra på trappan , Hans lade armen om mina axlar och kramade mig ömt. Mitt hjärta började slå hårdare, det susade i öronen, saven rann till och jag tänkte: ”Vi kommer att ha sex!”

Jag behövde inte vänta länge. Vi gick in och jag såg mig om i huset, när jag stod i dörren och tittade in i ett rum kände jag hans händer som började massera mina axlar, jag suckade och njöt. Vilka sköna, starka händer, de ville jag känna mer av. Efter en stund lade han armarna om mig och kramade mig bakifrån, så vände ha mig om och tittade mig djupt i ögonen. Så lutade han sig fram. ”Nu kysser han mig!” hann jag precis tänka innan våra läppar möttes i en försiktig puss, så ännu en som snart övergick i en kyss. Jag öppnar munnen och möter hans tunga, först trevande, sedan allt ivrigare. Våra tungor brottas, han kramar mig hårt, kyssen blir allt mer krävande, jag känner hans hårda kön mot mitt genom jeansen och undslipper mig ett stön. Vi andas allt hetsigare, så för han in ett lår mellan mina ben, hans händer smeker min bakdel samtidigt som han trycker mig hårt mot sitt lår, hans kuk mot min höft. Mina händer hjälper ivrigt till medan jag för första gången får smeka hans vackra muskulösa bak. När han kysser mig på halsen ryser jag till och gnyr okontrollerat. Hans läppar känns överallt fast de egentligen bara berör min hals, jag känner deras beröring på mina bröstvårtor över hela min hud och i fittan. På mig har jag en blus som Hans nu knäpper upp ett par knappar i, han hasar ner blusen över ena axeln och biter mig från halsen och ut. Nu var jag så blöt att jag var säker på att det kunde kännas utanpå jeansen.

-Kom! säger han , tar min hand och leder mig på darriga ben in i sovrummet. Där klär han av mig plagg för plagg tills jag står i bara trosorna . Han tar ett steg tillbaka. -Vad vacker du är, säger han , och böjer sig fram och kysser mina styva bröstvårtor. Det kittlar i hela kroppen och jag stönar högt. Han för mig ner på sängen, tar av sina egna kläder utom kalsongerna som putar av ett kraftigt stånd. Jag får se hans vackra muskulösa kropp och hans lilla mage, innan han läger sig ner bredvid mig, vänder sig mot mig och vi möts i en het kyss hud mot hud, medan våra händer smeker varandras ryggar. Hans ena hand smyger sig till mitt bröst, ett finger cirklar vårtan, så nyper han till och all luft går ur mig i en häftig suck. Vi andas båda hetsigt nu. Han kysser mig på halsen, axlarna och brösten medan den andra handen smeker min mage och sakta letar sig ner mot trosorna. Så drar han med ett finger längs troskanten och kupar handen om mitt venusberg, masserande. Sen ett finger längs min skåra, han känner fukten och värmen, mina trosor dryper nu och jag trycker mitt sköte mot hans finger. Han för handen under mina trosor, fingret är åter där, glider mellan mina våta läppar, snuddar min klitoris, dyker in och hämtar mera fukt, smeker, halkar runt i min fitta, runt min klitoris.

-Får jag kyssa dig? frågar han. Jag förmår bara nicka till svar. Han sätter sig upp och drar ner mina trosor, sätter sig mellan mina ben, drar med ett finger ner för mina ljumskar och tittar på mitt lätt friserade kön, så böjer han sig fram, låter tungan glida längs mina ljumskar, kysser hårt mitt blygdben med underläppen precis på kanten av mitt sköte. Sen känner jag hans tunga försiktigt, trevande på min svällda klitoris, han slickar allt häftigare, kysser mig medan tungan spelar och jag kommer i en första orgasm, går upp i brygga och orgasmens vågor slänger min kropp hit och dit. Jag känner hur han griper tag om mina skinkor och fortsätter att girigt kyssa mig, suger in min klitoris mellan läpparna som kniper om den medan tungan leker på toppen. Den första orgasmen hinner inte ebba ut förrän nästa ändå kraftigare skakar min kropp och jag skriker högt i vällust. Han håller mig i ett hårt grepp och fortsätter att kyssa och slicka mig medan lusten går i allt häftigare vågor genom min kropp, först när jag lugnat mig något sätter han sig upp och tittar lyckligt i mina ögon. –Åhh Gud vad skönt! suckar jag.

Han makar sig närmare på huk, lyfter mig och låter sin kuk glida längs min savande fitta, så för han in den med ett stön, alltjämt på huk, sakta bit för bit glider den mellan mina blöta blygdläppar. Han känns stor i mig. Jag känner hur blodet pulserar varmt i mig när han långsamt börjar stöta i mig med långa tag och sänder vågor av värme genom min kropp, glider mot slidans framkant, mina höfter arbetar av sig själv, möter honom så att han hela tiden träffar där det är som skönast, gång på gång kittlar han min G-punkt tills lusten åter går i vågor genom min kropp och mitt sköte kramar rytmiskt om hans grova sköna lem. Han lägger sig tungt över mig, naglar mig mot sängen, stöter hårdare och snabbare i mig, jag hör hans lust när han andas allt tyngre och hetsigare, på väg. Jag manar honom med mina händer på hans bak, juckar emot med benen om hans midja, och han kommer med ett högljutt vrål, stöter hårt, krampande och jag känner hur han tömmer kaskad efter kaskad långt in i mig. Så med en sista suck stillnar han och jag smeker tacksamt hans hår medan vår andning lugnar sig.

Efter en stund pussar han mig och lägger sig bredvid. –Du är underbar! Jag älskar din lust! säger han och vi ser på varandra fulla av kärlek. –Är du hungrig? maten är nog färdig! skrattar han. Han reser sig och går iväg med orden –Vänta här! Sedan sitter vi nakna i sängen och äter den ljuvligaste cæur de filet med grönsaker, gräddsås, klyftpotatis och rött vin till det. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag känner hur jag fylls av ömhet och kärlek till denna man. Jag vill ha mer av honom, jag vill ha honom bredvid mig alltid. Jag älskar honom på ett sätt som jag aldrig har känt förut, det handlar inte om den underbara sex jag just har upplevt, det handlar inte om att jag vill äga honom. Det handlar på något sätt om en stor tacksamhet att just han är han, precis som han är, oavsett hur han är. Så klart har han baksidor han som alla andra, sidor som jag ännu ej fått se, så klart vill jag uppleva mera underbar sex med honom, så klart älskar jag hans generositet både i älskogen och annars, hans öppenhet och ärlighet, humorn, glädjen och närvaron. men det är mera som en känsla som jag känner inför mina barn, fast till en annan vuxen människa, den där känslan av att han är bra precis som han är, glädjen att han finns i mitt liv.

När vi ätit färdigt ligger vi och pratar om detta medan jag leker med fingrarna i håret på hans bröst. Jag böjer mig fram och kysser hans bröstvårtor, han stönar till när jag biter lätt, mina händer smeker hans muskulösa bröstkorg och magen, jag kupar min ena hand om hans kuk och känner hur den växer medan hans andhämtning blir tyngre. Jag kysser mig ner längs hans mage, låter mina naglar riva hans lår, kysser honom i ljumsken, på låren och slickar hans pung. Han stönar vällustigt och andas tungt. Jag greppar hans åter hårda stånd, så vacker den är, grov med svällande ådror, ganska lång men inte för lång, det grova skaftet smalnade något på vägen mot det stora blålila plommonliknande ollonet. Jag placerar en puss på ollonet, börjar slicka runt ollonet och ända ner till roten, suger in den ena testikeln i munnen, låter sedan tungan åter vända uppåt längs undersidan, upp till spetsen där en liten droppe glittrar. Hans gnyr lustfyllt under min behandling, då jag låter mina läppar omsluta hans ollon börjar han få svårt att ligga stilla. Jag suger på toppen samtidigt som jag låter tungan spela över den. Han är stenhård nu och jag slukar mer av lemmen, långsamt rör jag läpparna upp och ner över kuken, samtidigt som jag slickar och suger. Han stönar i takt med mina rörelser, möter mig försiktigt. Jag hör ganska snart att han närmar sig, men vill dra ut på det så jag tar en liten paus , sätter mig upp och tittar lyckligt in i hans ögon. Han ser nästan lite frånvarande ut men ler nöjt –Wow vad skön du är! utbrister han. –Det kommer mera, ler jag tillbaka, samtidigt som jag smeker hans lår med fasta rörelser, jag vill ju lugna ner honom lite, inte kittla. När han åter börjar andas lugnare lättar jag på trycket och smeker med händer som bara snuddar låren och varje gång jag närmar mig ljumskarna flämtar han till. Så böjer jag mig fram, börjar åter slicka pungen, nafsar försiktigt vid roten på hans kön, arbetar mig uppåt med tungan för att landa vid kanten av ollonet, där slickar och leker jag med tungspetsen. Sedan tar jag honom i munnen igen, suger kuken in och ut i långsamma rörelser, jag hör hans lust och jag njuter av den. Lika härligt som att ha det skönt själv är det att göra det skönt för honom. Han andas häftigare nu och jag suger på hans ollon, låter mina läppar glida fram och tillbaka över kanten samtidigt som jag kramar skaftet med ena handen låter jag den andra handens naglar rispa hans pung och han vrålar åter ut sin orgasm. Han sprutar i min mun med långa stön, jag sväljer och suger, sväljer och suger, fortsätter att glida med munnen över hans ollon, han stönar, är så känslig nu. Jag lägger mig bredvid och låter honom smaka sin egen säd i en lång djup kyss.

Jag ligger med huvudet på hans axel ,vi är bådas behagligt avslappnade. Vi ligger tysta en lång stund, känner varandras närhet, känner hur luften kring oss är behagligt tjock av glädje och värme. Gemenskap. Kärlek! Det finns inga tankar, inga ord, bara en massa varma känslor som omsluter oss, vi andas i takt, utan att anstränga oss för att göra det, vi har blivit som en individ, med samma hjärtslag, samma andning. Efter en stund frågar han om jag vill ha jordgubbar och glass. Vi äter gemensamt ur skålarna , matar varandra. När jordgubbarna är slut lägger jag mig ner igen, ser på honom med kärleksfull blick. Det finns lite glass kvar, han tar en sked i munnen, böjer sig fram och kysser mitt ena bröst med kalla läppar, låter tungan spela över bröstvårtan, jag stönar och känner hur alla hårstrån på min kropp reser sig. Han tar en ny sked och kysser det andra bröstet, ilningar drar i vågor genom hela min kropp och strålar samman i mitt sköte, och jag hör hur hans andhämtning blir tyngre i takt med min. Gud så skönt och nästan smärtsamt att känna kylan mot bröstvårtan! Ännu en sked glass och han kysser mitt armveck, kittlar mig med sin kalla tunga, och hela min kropp ryser behagligt, åter till brösten. Mina bröst känns som de sväller, bröstvårtorna är stenhårda och superkänsliga. Sen ger han min fitta samma uppmärksamhet, jag skriker högt när hans kalla läppar kysser min klitoris, en kall tunga kommer in i mig och det bränner otroligt skönt. Efter bara en liten stund kommer jag i en otrolig långdragen orgasm som får det att svartna för mina ögon en stund medan den kalla tungan fortsätter att slicka min styva klitoris.

När orgasmen ebbat ut för han in sin varma hårda lem i mitt sköte jag känner hur den tänjer ut mig och fyller mig helt, han lyfter mig upp så jag sitter i hans knä, vi sitter stilla i en nära varm kram, det känns som han växer i mig medan min fitta kramar honom allt hårdare, så börjar vi röra försiktigt på oss, mitt sköte kramar hans stånd medan vi rör oss med små rörelser fortfarande omslingrade. Det känns så lugnt, så varmt och kärleksfullt. Vi andas i takt i en stilla lust, kysser varandra i en lång djup kyss medan vi juckar häftigare, lusten växer, mitt sköte tuggar hungrigt på hans grova hårda kuk. Han lägger sig bakåt så jag sitter ovanpå, rider honom långsamt och kramar honom hårt med fittan. Vi möter lusten i varandras ögon. Otroligt upphetsande att mötas i lusten med vidöppna ögon. Jag rider honom snabbare, rullar omedvetet med höfterna så att han känns så mycket som möjligt, lutar mig framåt så han kommer åt mina bröst. När han nyper mina bröstvårtor exploderar hela värden, jag skriker rätt ut medan blodet rusar hett genom kroppen, det susar i mina öron och från skötet pulserar vågor av värme genom hela kroppen, jag får kämpa för att hålla kvar hans blick och känner hur han stöter i mig ett par gånger innan han åter kommer i mig utan att vika med blicken. Vi är ett på all plan, det finns inget annat än vår lust och vår kärlek som möts i våra ögon. Då bådas orgasmer ebbat ut faller jag över honom, och med hans armar om mig somnar vi snart tryggt.

Vi tillbringade hela helgen så här i hans säng med massor av skön älskog, utforskande varandras kroppar och lust, sov några timmar då och då för att sedan prata, eller bara ligga tysta och njuta av varandras närhet och kärlek, sen älska igen. Vi lämnade sängen enbart för toalettbesök och för att hämta mat som vi åt i sängen. På söndag eftermiddag reste jag mig på darriga ben och med ömmande sköte. Uppfylld av lycka, kärlek och gemenskap körde jag hem, Jag stannade för att tanka och jag såg på alla med vår kärlek som uppfyllde mig helt, och alla tycktes älska mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar