1 okt. 2013

Jesus, Hobbe och Vårtbitaren

Oavsett vem jag möter, Jesus, Einstein, en Vårtbitare, en Ängel, Nornorna, Djävulen, Kalle och Hobbe eller vem som helst, så har de en gåva till mig. Endera vägleder de mig till en upplevelse som jag valt att få i detta livet, ger mig själv en upplevelse, eller så är gåvan att jag vägleder dem.

Kanske inte minst de som orsakar mig obehag är Änglar med en gåva, de kanske ska lära mig bli vän med min ilska eller att bli Trygg i mig själv och min Sanning.

Alla är lika viktiga och värdefulla för mig, men självfallet så delar jag fler upplevelser med min Älskling och Partner än med andra, men utan Jesus, Einstein, Djuren, Nornorna, Änglarna, Kalle och Hobbe och en mängd andra som jag mött så skulle inte dessa upplevelser vara möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar