19 feb. 2011

Loveletter ♥

 Inspirerad av ännu en av "Fröken" Carola Linds övningar

Jag Älskar Dig
Vackre Man
Så Inspirerande Kärleksfull och Ödmjuk

Jag älskar
Din Närvaro din Känslighet och ditt Mod
Du har en sådan förmåga att Beröra
Du kan vara både
Liten och Stor
Svag och Stark
Mjuk och Bestämd

Jag älskar
Din Ärlighet din Öppenhet din Nakenhet

Du är så
Fantastiskt Passionerad och Närvarande
I det som fångar din Uppmärksamhet
Och Nyfikenhet i stunden.

En egenskap som jag Älskar
Detta att kunna ge sig hän
Helt och fullt i det som Är

Du är Underbart Omtänksam och Varm

Jag Älskar din förmåga
Att sätta ord på Livets och Kärlekens Mirakel
Och på Känslor

Din Analytiska förmåga
 
Din förmåga att Känna in andra människor
Och ge dem det de behöver
Du är Stödjande utan att ta över
Kan Leda utan att ta makten från ngn

Bäst av allt är nog att du Accepterar dig själv
och Allt
Precis som det Är utan dömande

Du är Kreativ och Mångsidig
Inget ryggar du för när du vill Skapa ngt

Du Är stolt över dig själv
Älskar dig själv i alla delar
Så Trygg i dig själv
I din Kärlek
I din Sanning

Ditt Hår är Vackert
Din Kropp är Stark
Ditt Leende är Underbart
Ditt Skratt smittar
Dina Ögon Lyser

Du är Vän med din Lust
Så Närvarande och Lekfull
När du Njuter av din sexualitet
Och din Manlighet
Firande Lusten Livet och Kärleken
Tillsammans med någon Älskad

Ett med ngn Älskad
Ett med Lusten
Ett med Livet
Ett med Allt

Jag är stolt över ditt Mod
att våga möta varje skugga i dig själv
Ditt oförtrutna Växande in i din innersta kärna

Det som är Du
Det som är Kärleken
Det som är Livet
Det som är det Gudomliga
Det som är Allt
Det som Är
Du Är
Ett
Med Allt

Du är Kärleken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar