2 juli 2011

Edens Lustgård

Fan vad jag Älskar dig!
Fan vad jag Längtar dig!
Just nu vill jag bara Leva med dig
I en Edens Lustgård.

Nakna i den milda Solen,
Naken inför dina ögons milda ljus.
Se solen glittra i ett stilla vattens yta,
Glittra min Kärleks varma ljus
I din stilla yta.

Äta frukterna från träden,
Äta frukterna från dina bröst.
Dricka daggen från bladens skålar,
Känna dina läppar
Kyssa fukten från min hud.

Den varma brisen
Smeker gräset på marken,
Dina fingrar krusar håret på mitt bröst.
Vi dricker vattnet
Från en flödande källa,
Jag smakar saven
Ur ditt sköte.

Vi omfamnar varandra
I havets vågor,
Omfamnar varandra i Lustens dyningar.
Tittar in i lägereldens varma sken,
Möts djupt i varandras ögon,

Hjärta mot Hjärta,
Pulserande  Varmt Stilla
KÄRLEK

1 kommentar:

  1. ja det är så det ska vara .. och jag ska uppleva det , ska.. underbar text. älskar dessa ord , värmande och ryser i själen,, måste ju finnas

    göra minnen.

    SvaraRadera