14 maj 2013

Slutord


Du säger att "jag finns med dig i dina tankar" och skickar mig hjärtan, det är OK du får tänka på mig hur mycket du vill... men varför berättar du det för mig? Fattar du vad det gör i mig? Är det för att lindra din egen skuld? För att du tror att du kan dämpa mitt fall? 

Du finns med mig i mina tankar konstant och jag vill ha bort dig därifrån, Jag kan inte sitta här och vänta på dig medan du åker runt i mina hemtrakter och tittar på platser som jag ville visa dig och tänker på mig. 

Du tar min energi, men du får ta någon annans energi i fortsättningen! Basta!

Hör inte av dig till mig om du inte vill tänka på en framtid tillsammans med mig, eller åtminstone prata med mig om det, då är jag inte intresserad av dina tankar eller hjärtan. Jag kan dela dig med hur många som helst om bara vi finns som ett VI i botten, om Vi är din centrala punkt, Vår centrala punkt! Annars är jag inte intresserad av att höra av dig.

Jag håller på att försöka tänka mig en framtid utan dig och där ryms inte dina hjärtan så länge du inte själv väljer att dela den med mig. Jag behöver all min energi till det.

Jag Älskar dig och önskar dig all Lycka!

På återseende i VÅR framtid eller inte alls! <3

1 kommentar: