16 juni 2011

Lust

Med blicken djupt i dina ögon
Längtan
Lust
Närvaro
Vi möts där
Djupt i varandras ögon

Försiktigt smeker jag din aura
Du ryser
Berör dig utan att beröra dig
Vi möts mellan vår hud
Längtan
Lust
Närvaro

Dina läppar försiktigt mot min hals
Hela min hud blir kysst
Av denna enda lilla beröring
Jag ryser
Längtan
Lust
Närvaro

Mina tänder mot din bara axel
Nafsar försiktigt
Varje litet hårstrå på din kropp
Sträcker sig mot mig
Längtan
Lust
Närvaro

Tätt omslingrade
Trycker vi oss mot varandra
Med blicken djupt i varandras ögon
Längtan
Lust
Närvaro
Vi möts där

Med blicken djupt i varandras ögon
Fingrarna går på upptäcktsfärd
På din rygg
Dina naglar rispar min bröstkorg
Längtan
Lust
Närvaro

Lusten som en flod
Vi sänker oss ner i den
Låter oss föras med av strömmen
Med blicken djupt i varandras ögon
Tumlar runt i strömvirvlarna
Närvaro
Vi möts där

Lusten som en flod
Vi sätter ner fötterna på bottnen
Står stadigt där
Med blicken djupt i varandras ögon
Medan floden strömmar runt oss
Närvaro
Vi möts där

Med blicken djupt i dina ögon
Längtan
Lust
Närvaro
Vi möts där
Djupt i varandras ögon

Min hand smeker din kind
Du tvinnar dina fingrar i mitt hår
Smeker min nacke
Med blicken djupt i dina ögon
Längtan
Lust
Närvaro

Jag kysser dina tår
En och en
Tungan i din navel
Mina Läppar försiktigt i ditt armveck
Längtan
Lust
Närvaro

Ditt hår smeker min bröstkorg
Dina naglar längs mina lår

Dina tänder biter mina knäskålar
Dina fingrar kammar håret på mitt bröst
Längtan
Lust
Närvaro

Lusten som en flod
Vi sänker oss ner i den
Låter oss föras med av strömmen
Med blicken djupt i varandras ögon
Tumlar runt i strömvirvlarna
Närvaro
Vi möts där

Med blicken djupt i varandras ögon
Uppsköljda på stranden
Andfådda sida vid sida
Hand i hand
Gemenskap
Närvaro
Vi är ett där

2 kommentarer:

  1. vackra ord ,, som känns smått hånfulla för e som inte får uppleva sådant, sådan kärlek,
    och önskan räcker föga till . när det känns smärtsamt ensamt,. inte i den vildaste fantasin skulle sådan upplevelse kunna formuleras att vara min ..
    men om vore ,,, skulle jag ha sådan gemenskap.

    SvaraRadera
  2. Fina Gunilla!
    Kramar om
    Om inte om fanns, då är den redan din!
    Go for it!

    SvaraRadera