3 mars 2011

Vill jag vara kvar i dramat?

Vem vill jag ska bestämma i mitt liv?

Är det bilisten som ligger fem meter bakom medan jag gör en omkörning i mitt tempo, för att sedan ge mig fingret när han kör förbi?
Är det kunden som gör vårt jobb besvärligt bara för att han kan?
Är det före detta flickvännen som talar om för mig hur illa hon tycker om mig så ofta hon kan?
Är det den blivande chefen som ändrar ett redan ingånget avtal?

Eller är det jag själv?

Vill jag välja att gå in i ett drama som gör mig arg eller ledsen och rädd? Eller vill jag kliva ner från scenen och sätta mig i publiken och nyfiket betrakta skådespelet! Vilka är de andra rollfigurerna? Vilken roll vill jag spela?

2 kommentarer:

  1. Hej vem du nu är. Letar efter en bild på dig och en presentation, men hittar ingen. Är jag blind eller har du ingen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Per!

      Det finns en bild och en länk till en liten presentation längst ner i den vänstra marginalen. Vill du veta mer så gå in på www.svarta-tavlan.se =)

      Radera