3 jan. 2011

Gudomlig Inspiration

Finner du svar på dina frågor i min blogg?
Då är DU Gudomligt Inspirerad!
Självklart så kan inte varje blogginlägg jag skriver ha svar på alla frågor.
Men DU har ställt frågan och i och med det så kommer svaret till dig.
I samma stund du ställer en fråga så har Livet svarat dig.
Och DU blir Gudomligt Inspirerad att finna svaret.

Finner du stöd och tröst i bibeln?
Då är DU Gudomligt Inspirerad!
Självklart så kan inte varje bibelord ge stöd och tröst i alla situationer.
Men DU har bett om stöd och tröst och i och med det så får du stöd och tröst.
I samma stund du ber om ngt så har Livet gett dig det.
Och DU blir Gudomligt Inspirerad att ta emot det.

Finner du lösningen på dina problem i mötet med en vän?
Då är DU Gudomligt inspirerad!
Självklart så kan inte varje möte ge dig lösningen på vilket problem som helst.
Men DU har sökt en lösning och i och med det så finner du lösningen.
I samma stund du söker ngt så har Livet skapat det.
Och DU blir Gudomligt Inspirerad att finna det.

2 kommentarer:

  1. oftast när jag svarar på dina inlägg så. händer det massa konstiga saker, oftast så behöver jag göra om texten för den försvinner eller på mystiska omständigheter inte publiseras,,

    jag provar igen..

    vilken vaker tanke du sprider i insperation, jag blir så glad , jag ska berätta om min vän här på kontoret som ber för mig till sin gud, och jag blir så inspererad av det , bara för att hon just bryr sig , bara för att hon tänker på mig , en sådan vacker tanke , tack för de fina orden,. jag inspereras av dej.

    SvaraRadera
  2. Finaste Gunilla! ♥
    Tack för att jag får inspirera dig!

    Det kan vara så att bloggen inte klarar långa kommentarer, så var det på den gamla bloggen. Prova att dela upp det om det är långt.

    Jag är så tacksam för din feedback, även om jag inte alltid är närvarande i ett svar.

    Kramar

    SvaraRadera