28 apr. 2011

Vi är Jag

Jag Älskar tankar som får mig att känna att jag är Ett med Allt för det gör mig Hel att tänka dom tankarna.

Vi har nog alla delar som vi tycker bättre och sämre om hos oss själva, bitar som vi Älskar och bitar som vi inte vill Acceptera som en del av oss.

Vi möter alla människor som vi Älskar och andra som vi inte vill ha i vårt Liv.
 

Men tänk om Vi Alla Är Ett, om Alla vi möter Är samma Jag. Tänk om vi Är Allt som finns. Samma Liv. Samma Själ. Samma Gudom. Samma Jag.

Ju fler sidor av oss själva vi Accepterar och Älskar desto Hel-are blir vi. Det är Hel-ande att Acceptera Alla våra delar.

Ju fler av de vi möter vi Accepterar och Älskar desto Hel-are blir vi. Det är Hel-ande att Acceptera Alla vi möter.

Allt vi möter är delar av oss själva. Vi är Alla ett mikrokosmos av vårt makrokosmos. Tillsammans Är vi Hel-iga.

Vi är "same, same, but same!"

Vi Är Livet.
Vi Är Själen
Vi Är Gudomen
Vi Är Jag

Vi Är Hel-iga

I see You - I see Me
 
One!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar