13 maj 2011

När du inte är här

Jag vill börja med att tala om att detta är en erotisk novell, så vet du. Välkommen att läsa om du vill.

Jag ligger ensam i min säng, naken. Vi har precis avslutat vårt telesamtal och sagt god natt, men jag kan inte sova nu, jag har stånd. Som så ofta får jag stånd bara av att höra din röst och de kloka ord som du säger. Jag är kåt på din hjärna, kåt på din självkänsla. Du är så trygg i dig själv och så fylld av den visdom som livet gett dig. Det finns inget sexigare än självkänsla och livserfarenhet som landat i självkännedom.

Jag låter mina fingertoppar smeka mina armar lätt, det är dina fingrar jag känner och jag ryser, under mina fingrar känner jag din varma hud, jag hör hur din andhämtning ökar. Smeker mjukt längs med armens insida håret reser sig på kroppen när tre fingrar cirklar lätt i det känsliga armvecket. Så låter du handen leta sig vidare neråt insidan av min arm, fortfarande lika lätt och lika vällustigt. Till och med handflatan är känslig trots den grova huden där. du smeker mina fingrar och mellan fingrarna och jag förstår varför du stönar när jag slickar mellan dina fingrar.

En av dina händer leker med håret på mitt bröst, nuddar bröstvårtorna och jag känner hur jag blir hårdare. Du njuter av att smeka min bröstkorg och jag vrider mig under dina händer, jag andas häftigt nu. Jag flämtar till  när du nyper mig i bröstvårtan. dina händer letar sig ner åt mina sidor och greppar mig stadigt för att sedan oändligt lätt vända uppå längs sidan, upp på axelns rundning och in mot halsen. Mmmmm så fantastiskt att kunna känna dina händer fast du inte är här.

Så för du ett finger till mina läppar, följer dess konturer. Jag tar in fingret i munnen och du tittar fascinerat på när jag slickar och suger på det. Din ena hand smeker sig längs min sida ner på lårets utsida, återvänder uppåt på insidan , nu med naglar som försiktigt river min hud, du nuddar min spända pung och jag ryser av välbehag.

Du smeker min pung medan den andra handen greppar min stenhårda kuk. Du för handen upp och ner med ett stadigt grepp  och jag stönar högt medan jag stöter i din hand.

Jag fuktar mina fingrar och min hand med saliv. Med ena handen drar du tillbaka förhuden, din tunga smakar droppen som glittrar på toppen sedan fuktar du ollonet med dina läppar, din tunga slickar längs kanten och jag flämtar av njutning. Med mera saliv i handen kysser du och slickar mitt ollon medan din andra hand smeker skaftet allt snabbare. Jag andas allt häftigare och känner att jag är på väg att komma, men vill dra ut på njutningen.

Åter igen låter du dina händer smeka mina lår omväxlande med fasta tag, lätta fingertoppar och naglar, jag andas häftigt. du smeker den nedre delen av min mage runt min kuk utan att beröra den, så vandrar händerna uppåt längs sidorna för att igen landa i håret på mitt bröst, du cirklar mina bröstvårtor med lätta fingertoppar, kramar mina bröstmuskler och nyper i bröstvårtorna min andhämtning är tung och jag blundar och drömmer om dina händer på min kropp.

Så söker sig händerna åter ner mot mitt styva stånd smeker lätt mina ljumskar och insidan av mina lår. Du tar min pung i handen och smeker den, med andra handen runkar du min styva lem med långsamma mjuka tag, jag känner hur hjärtat bankar medan jag fyller min mun med saliv. Så fuktar jag min hand och med ett stadigt tag om roten sjunker du ner över min lem bara en liten bit. Du juckar försiktigt och jag känner hur din fuktiga fitta kramar och gnider över mitt ollon, jag stönar högt, fuktar handen en gång till och så sjunker du djupare ner och rör dig med långa långsamma tag över hela min lem. Jag känner ditt fuktiga sköte glida upp och ner över kanten på mitt ollon och med ett vrål sprutar jag kaskad efter kaskad i dig medan du fortsätter att glida upp och ner för min kuk som nu är våt av sperma.

Utmattad vänder jag mig på sidan, omfamnar ett täcke och somnar sked med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar