27 maj 2011

FÖR-ÄLSKAR

Jag tycker om att tycka om dig
Jag tycker om våra intellekts fria dans tillsammans
Jag tycker om att du står stadigt och möter mig
Jag tycker om våra öppna hjärtan som berör varandra
Jag tycker om din mjuka röst
Jag tycker om våra nattliga samtal
Jag tycker om den förväntansfulla nyfikenheten på dig
Jag tycker om att jag är förälskad i dig

Jag För-Älskar Dig.

Jag längtar att möta dig.
Jag vet att jag kommer att tycka om att TRYCKA OM dig
Jag längtar att känna hur din Kram i min Känns
Jag längtar att se dig, att möta din blick.

Nyfiken att se vad som händer den dag vi möts
Utan förväntningar men fylld av förväntan

Tillit

Bara låta det bli som det blir
Vara som det Är
Och hur det än blir
Vet jag att jag kommer att tycka om

2 kommentarer:

  1. För Carro och Hugo...


    http://www.youtube.com/watch?v=nQqCoCAt2ew&feature=related



    N

    SvaraRadera
  2. skulle älska att få tycka om den känslan. den känslan av total frid ohc tillgivenhet i känslan av kärlek, jag vet att den finns.. också för mig-- den kära-leken-

    SvaraRadera