3 nov. 2010

Tack! ♥

Tidigare publicerat den 3/11-10 på Sigges radioteater


Tacka dig själv för att du läser min blogg!

Inte därför att jag skriver bättre eller Sannare saker än ngn annan, utan just därför att jag skriver om vad som är min Sanning ur Hjärtat. Därför att du genom att läsa mina Sanningar förs närmare din egen Sanning. Om du gillar det jag skriver kanske det hjälper dig att se din Sanning tydligare, om du inte gillar det jag skriver så har du ändå kommit ett steg närmare din Sanning, om inget annat så för att du vet att min Sanning inte är din.

Det samma gäller så klart vilken ärlig skildring som helst av ngns sanning, genom att läsa,/lyssna på den, smaka på den, så förs du ett eller flera steg närmare din sanning, oavsett vad du trycker om det du tar del av. Under förutsättning så klart att du inte köper hela konceptet rakt av från pärm till pärm som absolut sanning, då har du i stället kommet längre bort från din sanning, och slutat lyssna inåt.

Så klart är jag också Tacksam för att du läser min blogg, för det inspirerar mig att komma närmare min Sanning, särskilt om du kommenterar, så att jag får prova min Sanning lite.

Tack till alla er som läser min blogg. I måndags hade jag bloggat aktivt i en månad. Nästan 1400 besökare hade jag på bloggen under den månaden, dvs ett medeltal på 45 om dagen. Jag är stolt och tacksam över det. Jag upplever att det jag skriver här på bloggen är Kärlek. Jag vill vara ett redskap för Kärleken. Och era besök och bekräftande ord är en bekräftelse att jag ofta är ett bra redskap för Kärleken att uttrycka sig genom.

Jag är också Jättetacksam och Stolt över att många av er sprider mina ord vidare. Det betyder att jag får sprida mitt Kärleksbudskap till fler. Tycker ni om det jag skriver så sprid det gärna till fler. Den här mänskligheten behöver mkt Kärlek.

I Kärlek och Tacksamhet

Sigfrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar