11 aug. 2011

Helig Ko!

Ibland blir mina Sanningar till Heliga kor, utan att jag sett hela dess vidd!

Som detta med att:
"Var och en Sätter sina gränser och fattar sina beslut utan att kliva över någon annans gränser"

Det är nog vackert och bra och något som jag verkligen tror på.

Men jag har varit fokuserad på den första delen och glömt bort den andra. Har varit som en Buffel fast besluten att följa mina sanningar utan att precis se mig för. Så klart har jag inte medvetet klivit över någon annans gränser, men det har krävts ett träd eller liknande för att jag skulle väja.

Om jag vill respektera andras gränser är det kanske bra om jag kollar var de går.

Jag inser också Nu att det är genom att SE och KÄNNA andra som jag kan öppna mig för KÄRLEKEN.

En ny Sigfrid föds. En Älvlik Buffel som går SIN väg men som ser sig för. Ser och Känner de han möter.

Tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar