15 jan. 2009

Gränslöst

Tidigare publicerad den 15/1-09 på Sigges radioteater
Det finns inga gränser...
Inga gränser för den kärlek jag vill ge dig,
Inga gränser för den frihet jag vill ge dig.
Inga gränser för dig.

Det finns inga gränser...
Inga gränser för det jag vill möta med dig.
Inga gränser för det jag vill möta,
när du inte är med mig.

Det finns inga gränser...
Inga gränser för den kärlek jag vill känna.
Inga gränser för den frihet jag vill uppleva
Inga gränser för mig

Det finns inga gränser...
Inga gränser för den öppenhet vi kan dela.
Inga gränser för den närvaro vi kan vara i.
Inga gränser för oss

Inget är verkligt...
I de rädslor vi upplever
I de smärtor vi känner
I saknad, ensamhet och oro

Inget är overkligt...
I kärleken vi delar
I glädjen vi upplever
I närhet, öppenhet och närvaro


Det finns inga gränser...
Inga gränser för vår kärlek
Inga gränser för vår frihet
Vår gränslösa kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar