6 feb. 2011

Livet snurrar vidare

Just nu känns det som jag har sagt allt jag har att säga för den här gången.

Livet snurrar vidare och annat får mitt fokus, det är precis som det ska vara.

Tack alla som jag har fått dela mina inlägg med, en del har haft glädje av somligt som jag skrivit och för det är jag oändligt Tacksam! Glad att ni funnit ngt av värde i mina ord.

För er som känner att jag har ngt viktigt att säga om just ert liv ibland. Orden finns kvar och jag på minner om "Möjlighets-funktionen" på http://www.svarta-tavlan.se/ Klicka på "Inspiration" så slumpas just den av ca 190 texter som du behöver just nu.

Jag återkommer när jag har ngt att säga, eller när jag stöter på några viktiga ord från ngn annans penna.

På återhörande.
I oändlig Tacksamhet och Kärlek


Sigge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar